CONCERTVERSLAGEN

Glennis Grace geniet in Theater Caprera:foto's

IMG_0082_gd

Zangeres Glennis Grace gaf gisteren een uitverkocht optreden in het openluchttheater Caprera in Bloemendaal. De totale opbrengst van € 22.000 gaat naar Stichting Stop Kindermisbruik.

Theater Caprera in Bloemendaal is een hele bijzondere locatie waar een live concert nog een echte beleving is. Dat ervoer ook Glennis Grace toen ze daar met Glennis Grace & Friends een speciaal concert gaf. Die Friends waren New Timeless, Jennifer Cooke en Jaap Reesema. Gelegen in een veertig hectare groot bos bij de duinen van Zuid Kennemerland is Theater en Wandelpark Caprera een absoluut unieke plek.

IMG_0135b_gd

Het optreden van Glennis Grace was een erg sfeervol gebeuren. Het publiek luisterde aandachtig naar prachtig gezongen liedjes als ‘Afscheid’, ‘Listen’ en ‘Empire State of Mind’ maar stond ook te swingen op heerlijke uptempo nummers als ‘One Night Only’ en ‘The Whole She Bang’. Zo nu en dan kwam Glennis ook van het podium af en begaf zich in het publiek waar ze nóg dichter bij fans en alle andere bewonderaars kon zijn. Je kon zien dat ze genoot want ze straalde helemaal en iedereen met haar. Ook de Friends New Timeless, Jennifer Cooke en Jaap Reesema droegen hun steentje bij tot een bijzondere avond.

Voor de aanwezigen en voor Glennis zelf werd het een onvergetelijk optreden waar alles klopte: de sfeer, het publiek, de fenominale stem en niet te vergeten het weer want het was een ideale zomeravond. Toen aan het eind van de show nog bekend werd gemaakt dat er een bedrag van € 21.995  was opgehaald voor het doel van de avond - Stichting Stop Kindermisbruik- was de avond helemaal compleet.

Foto’s Anneke Ruys

Verslag: Peter Pijlman

Stichting Stop Kindermisbruik

Stichting Stop Kindermisbruik steunt projecten met een concrete aanpak die gericht zijn op het voorkomen en bestrijden van kinderprostitutie en de opvang en begeleiding van slachtoffers naar een nieuwe toekomst. Glennis Grace is een van de ambassadeurs van Stop Kindermisbruik, net als Froukje de Both, Yolanthe Sneijder Cabau, Wesley Sneijder, Vivian Reijs en Arjan Erkel.